Julen är här... snart

Och jag kikade just under granen för att se hur många paket jag har att se fram emot hittils, barnsligt kanske men det är ett måste. Måste säga att jag blev lite... jag vet inte... när jag såg att jag inte fått en enda från pappa. Däremot hade han köpt åt min lillasyster... han sa att jag skulle få pengar, men det känns ändå... vemodigt...

Hur som helst...
Jag har äntligen köpt JulklappeN åt Jesper!! Var en klasskompis som gav mig idén^^ Så nu är det ur världen.
Det enda som är synd är att jag har fler idéer som jag önskar att jag kunde genomföra, men de går inte pga pengar m.m

Träffade EMELIE idag! =D
Var längesen, skönt att ses! Vicky och Lollo kom också^^ Längesen man pratade sådär alla tjejer, blir nästan nostalgisk när jag tänker på vår filmkväll för längesen, måste göra det fler gånger!
Sen tog jag och Emelie en tur på stan, tittade i en konstig bok med roliga bilder haha! Längtar tills vi ska ses mer på lovet^^

Avslutning imorn. SKÖNT ATT SLIPPA SKOLAN!!! Ska nog till Schmeck och se när en i klassen spelar, flera ur klassen ska också dit så^^

Handla julklappar i helgen.
Måndag: jul. Kan knappt fatta det. Längtar ju inte än!
Resten av lovet: VARA MED KOMPISAR + JESPER och GÖRA ALLT JAG VELAT GÖRA,;LATA, MÅLA m.m!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: EMEERLIRRR

    Förstår att det kändes lite vemodigt. Skulle jag också tycka. Även om julen inte bara handlar om klappar så bränns de till lite ändå.
    Längtar efter digggg :D ska bli skönt att slippa träffas i den stora staden och kunna göra vad man precis vill göra (PICKNICKKK) :D
    God jul på dig i alla fall, om du hinner läsa detta innan imorgon :)

    2007-12-23 @ 17:52:21

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0