snö klappar och musik

Helgen har kan sammanfattas med ett ord. Skön.
Men innan jag berättar vad jag gjort vill jag bara nämna att jag hade spanskatentan i fredags. Uppriktigt vet jag inte om jag klarade g ens. Var inte som jag trott och hmm... ja vi får se... är lite nervös för resultatet. Håller tummarna. Så...
I fredags kom lillbrorsan, var första gången på 6 veckor som vi sågs ordentligt! Var kul, bortsett från att han hela tiden var uppi killen min! Men men. Bastade tils jag höll på att storkna också!
Igår tog jag det bara lugnt. For en sväng på stan, köpte första julklappen^^ Såg på Mr Bean show också hehe :}
Idag har jag gått på stan med brorsan. Köpte en till juklapp. Sen for vi med familjen och lyssnade på en orkester på norrlandsoperan. Utöver det har jag varit duktig och varit med småsyskonen. Var också med killen lite. Men han for nu. Känns otäckt tomt...
Ska se julkalendern nu. Sen skriva engelskan också. Gör det snabbt. Kanske kan vara med Vicky?
ajja baj baj

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0