Tenta o.O

Har sista delen i spanskatentan idag! Hör- och tal... Ska bli så skönt att göra bort det! Jag vet att ni håller på tummen för mig^^

Var på Jespers konsert igår förresten. Var avkopplande. Synd bara att jag tycktes varit den enda som tyckt om det...
Hur som helst så funderar jag nu på att börja spela i orkester, var så längesen!

I övrigt så ska jag på gudstjänst på kaféstation idag, längtar

Och inte att förglömma: lillbrorsan kommer! Var veckor sen sist vi sågs

Övriga planer för helgen är att äntligen julshoppa, slappa, vara med jesper + syskonen och kanske plugga pyttelite.

Lektion nu. Hasta luego!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0