Vart tokgt idag. Åt frukost 11 sen inget innan middan, var hungrig som ett... som en SAMIRA!
Har just plockat fram grejor jag ska ha med mig och igår skrev jag en packlista.
Varför sitter jag här då?
Ska bara ladda över lite låtar till mobilen så jag har nåt att lyssna på, lär bli drygt på planet! X(
Jag ville bada idag... men det har regnat med växlande mulenhet och lite sol ibland när den känt för det. Måste ju bada i älven nånting i sommar, vore skandal annars!
Kanske tar mig ett dopp snart^^

MEN BLÄÄÄ! JAg tog bort låtar från mobilen helt i onödan! Typiskt, var ju inne på internminnet klart det inte får plats då ÅHHH!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Emelie din hjälte

    LILLE SAMIRA. SAKNAR DIG NÄSTAN REDAN.

    2007-07-25 @ 22:40:42

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0