Sla-p-p-p

Vad skönt det är med slappa dagar!
Hade gruppsamtal istället för SH, sen en liten håltimme. Har engelska nu, slappt som bara den. Alla fick veta vad dom har för betyg nu, jag har vg (men jag hade fått ig på ett glosförhör haha XD) JAA  VI SKA SE FILM!! *lycklig*
Sen har vi lunch MUMS!
Håltimme på idrotten och teori på idrotten imorn, skönt
Slutar 14.15
Tvärflöjt och teater ikväll också YES + att jesper ska komma till pappa^^
Kort sagt: kan det bli bättre?

Helgen var grymt skön också.
Igår vaknade vi halv nio, låg och drog oss riktigt länge. Det enda som störde oss var ett pickande ljud utanför fönstret. "Är väl istappar som faller" tänkte jag. Men det var det inte! Det var småfåglar som pickade på rutan med sina små näbbar! Mysigt :}
Sen for vi till Jeanette och Raimo och såg på en gammal film, tänk så mycket energi man hade som liten!
På kvällen såg vi "Och så kom Polly". Mysigt. Blev som glad efteråt. Men tänk så länge jag och jesper varit ihop snart... 7 månader snart... Nästan ETT ÅR! Har pratat mycket i helgen, hur lägenheten ska se ut när man skaffar den, hur man uppfostrar barn (:O) och mycket mycket annat. Var skönt.

Vecka 46 nu... Lars Winnerbäck konsert!! Vecka 49, FÄRGA HÅRET!



Haha lärarn tycker att "oral presentation" låter konstigt ;D

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0