snark

Försov mig lite idag. Vaknade 9.15, då hade lektionen börjat för 5 minuter sedan hehe. Tur det bara var VI-timme (klassråd). Skönt med rejäl sovmorgon för oss D:are imorn, 11.15
En annan sak som är tur är att jag  bara behöver göra halva spanskaprovet, att historian flyttats till v 49 men framförallt att jag KOMMER ATT KUNNA DELTA I HÅRSHOWEN!^^

Hmm... funderar cykla till Berghem och köpa glass till Kesper på vägen för att fira att han förmodligen blir medlem i elevrådsstyrelsen.

Övrigt: jag har tappat bort papperet till mitt sim-kort, så jag kan ändå inte använda min gamla mobil som jag äntligen kom ihåg att ta med...

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: emeliererere

    Jo det var väl rätt okej. Det var bra undervisning osv. Jag och sarah börja bli lite stor nu men ändå... ja :)

    2007-11-22 @ 16:33:54

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0