Youth

Tänk att om jag hade vetat om att det skulle gå en specialbuss från bibelcenter, 350:-t/r, så hade jag tagit den. Och då hade jag kunnat få igen pengarna om jag velat stanna hemma. Vilken tur att jag INTE visste om den så att jag for ändå eftersom jag hade betalat 600:- för resan!

Var så härligt! Lärde känna flera nya människor, bla kusin christoffer, andreas, micke, mathias, johan och två tjejer från göteborg.

Lustigt hur jag lärde känna grabbarna. Var genom att Micke bad för mig. Trodde först han var tysk haha!
Sen lärde jag mig  alltså att känna hans kompisar Christoffer och Andreas. Trevliga grabbar allihopen.
Vet inte hur många jag och Chrisoffer lurat att vi är kusiner XD "Jaha jo jag ser att ni är lite lika varandra" Ehh...? Så nu tror alla hans kompisar att vi är kusiner^^ Lurigt.

Sömn fick man inte. Sovsalen skulle vara tom klockan 10 så det blev ingen sovmorgon. Usch.

Gick också på stan en dag, såg den fina stora domkyrkan.

..."ni har inga telefoner där uppe utan kör med burkar och tråd! Är säkert därför som vi inte kan få ditt nummer, för det finns ingen tråd som räcker från norrland till uppsala!" Ja du... får väl skaffa en, snart... pengar pengar....

"Det snöar!" "NOOOOO!!" XD

Tack Jesus för att vi precis hann med bussen hem till Umeå! (Även om jag gärna hade stannat längre.)

Ska sova nu. Har blivit ännu mer förkyld. Dumt att sovsalarna var låsta hela tiden så man mest gick där utan jacka.

God natt!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Mnååå!!
    Det är nästan så att man vill tillbaka dit ner. Hur mår du så här några dagar efter?

    2007-11-06 @ 18:38:50
    URL: http://emhelie.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0