Ble

Vaknade halv sju >.<
Missade sovmorgonen i morse pga tid hos syo :P OVÄRT! Var där en kvart.
Blev bara förvirrad.
-Kommer knappt hinna läsa till spanska steg 3 (och jag ville läsa till steg 4).
-Syon frågade om jag vill fortsätta franskan (skulle adlrig gå så lite jag lärde mig de tre åren)!
-Kan börja franska steg 1 och tenta av, sen se vilket steg jag bör börja.
Vad gör jag???
Har slutat nu^^
Låna språkkurs, sen hämta cykel sen hem och fira lillans födelsedag :D
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Hej. Kul med ett nytt inlägg.
    Kul att jag inte träffat dig på ett långt tag (tvärtomspråket).
    Ska vi leka nån dag då kanske?

    2007-09-08 @ 15:41:09
    URL: http://emhelie.blogg.se
    Postat av: EMELIRHRH

    HALLÅ SAMIRA JAG SAKNAR DIG VARFÖR HAR DU INTE DIN MOBIL PÅ OKEJ JAG VET ATT DEN ÄR SÖNDER MEN JAG VILL JU PRATA ME DIG
    HÖR AV DIG NÅN DAG OM DU KÄNNER FÖR DET OM DU INTE KAN MITT NUMMER UTANTILL SÅ TESTA DIG FRAM ELLER VAD VET JAG MEN HÖR AV DIG NÅN DAG SÅ BLIR EMELIE GLAD

    2007-09-17 @ 19:46:10
    URL: http://emhelie.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0