Händelserik helg

Har varit med om vad som måste vara den mest händelserika helgen på ett bra tag.
Tycks dra till mig främlingar som en magnet utan att begripa riktigt hur, och har på så vis fått chansen att prata med olika människor vilket jag faktiskt tycker är kul som tur är!
Bl.a. träffade jag världens roligaste kille på vasaplan.
Det hela började med att jag frågade om han behövde busspengar varpå han började skratta som en dåre och visade upp alla betalkort han hade!
Samtalet fortlöpte, han undrade bl.a. om jag hade barn (ser jag verkligen så gammal ut eller var det bara för att han var full?!), sa att jag säkert hade en kille som jag varit tillsammans med i 5 år, och när jag sa att jag inte hade något av det tittade han busigt på mig och sa "men det är säkert att det inte är bullar i ugnen på g då?" (varpå jag smått förskräckt backade).
Därefter började han prata om hur fint det var av mig att jag hade velat hjälpa honom - en FRÄMLING osv osv.
Därefter kom nästa fråga: "vill du skaffa mulatter?"
Självklart skulle han ha mitt mobil nr eller åtminstone MSN, vilket jag ju inte ville eftersom jag vill vara singel.
"Men nej nej, inga såna baktankar, alltså... en tjej som dig, det är sån man GIFTER SIG MED!" sen ställde han sig på knä(!)

Förutom det har jag också pratat med världens sötaste farbror, några pojkar som försökt pressa en kille på pengar och en man (de flesta skulle kalla honom alkis) som hade stygn i pannan och såg lite läskig ut...
 Har ju dessutom varit med Gran-Sandra, blev många skratt (stackars paret som satt bredvid oss på resturangen) och firat hennes födelsedag med bio^^
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: emelie

    Vad fint det låter ändå. Bra gjort, bryt mot alla andra svenskar sätt att vara : D :D:D:DDD

    2008-08-21 @ 16:43:00
    Postat av: Barbapappa

    med så många främlingar på halsen kanske du borde söka till främlingslegionen?! ;P

    2008-08-21 @ 20:30:19
    URL: http://pocca.paltkoma.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0