Turigast i världen(?)

Har ni någon gång vaknat och trott att det kommer att bli en vanlig dag?
Jag brukar då tro det, och för det mesta stämmer det. Men idag stämde det inte.
Första missödet blev att jag missade bussen från Granö - bara för att den for 3 minuter för tidigt (!)
Andra jobbiga saken händer när jag lyckas trampa så att skosnörena fastnar i cykelpedalen så jag nästan dräller i backen med cykeln. När jag äntligen lyckats tråckla mig loss fastnar jag nästan igen precis innan övergångsstället men lyckas fixa det.
Därefter smiter packningen från pakethållaren när jag är halvvägs över övergångsstälet och datorn landar mitt på vägen och bara tigger om att bli överkörd.
Så jag slänger iväg cykeln och springer, nej FLYGER, för att rädda min dumma dator.
Tyvärr är saknar jag superhjältekrafter så det som händer är att jag trampar snett med samma fot som igår >.<
Men jag tog mig hem levande i alla fall som tur är. Har t.o.m hunnit basta och läsa lite ur "Kärleken jag längtar efter - att vara älskad av Gud" som jag starkt rekomenderar!
 Var med Emerlie igår och idag som sagt, var på ungdomssamling, promenerade och åt BLÅBÄR!
Mysigt mysigt.
Gillar Granö och dess mysiga stämning. Är så fint med all skog och älven som rinner genom området.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Snusmumriken

    jag gillar granö för golfbanans skull :-), men då är ju jag lite udda också ;-P

    2008-08-26 @ 19:29:13
    URL: http://pocca.paltkoma.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0