God morgon!

Var med en viss Gran-Sandra igår kväll. Jag säger Gran-Sandra eftersom det var så jag skrev som liten - i själva verket skulle det självklart stå Grann-Sandra. Hon heter så av den enkla anledningen att hon bor tvärs över vägen här hemma i Hällnäs, vilket ledde till att vi spontant bestämde att träffas.
Var härligt - pratade i flera timmar och fick oss några goda skratt!
Men som det brukar bli när man är två vänner som pratar så blir det rätt sent, inget undantag den här gången. Var hemma vid två.
Blev väckt sju. Min lillasyster tyckte det var dags att kliva upp eftersom hon blivit väckt av mamma som farit till jobbet. Som tur var fick jag slutligen sova till tio men där var det stopp, vilket inte var mer än rätt eftersom jag och brorsan har ansvaret för henne när mamma jobbar. Som tur är tycker jag det är rätt kul att vara barnvakt åt henne.

Nu ska vi ner till den bästa stranden av dom alla, nämligen Kärleksudden!

Ciao!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0