I am superwoman

Besöket hos sjukgymnasten gick bra.
Jag är visst väldigt spänd på höger sida *pekar på ryggen* (ingen sned kota eller liknande som tur är), så jag har fått några enkla övningar som förhoppningsvis gör det bättre.
Funderar på att börja dans, eller något annat kul till hösten, kanske klättring? Det negativa med dans är att man hamnar efter om man missar en lektion... men det är ju så kul! Tänker hur som helst prioritera tid för lugn, vill inte känna mig stressad. Dessutom ska andra året i gymnasiet visst vara det jobbigaste också, så det är bäst att ligga lågt.

Måste även få lyfta fram dagens bragd som jag är mycket stolt över: jag lyckades få Cleo (min mycket söta 3-åriga lillasyster) att äta upp ALL - då menar jag verkligen ALL, gröt!
Nästan så det ger mig rätt att citera en viss Alicia Keys
I am superwoman
Dock är jag ju ingen hårt arbetande flerbarnsmamma än, men det är ju trots allt en världslig sak.

Nu kallar Spjuver (en av mina galna Nymfparakiter) på uppmärksamhet genom att busvissla, morra och utföra allehanda underhållande konster haha!

Se till att njuta av sommaren allihopen!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0