Superkrafter

Idag har jag lyckats baka långpannekaka utan vare sig långpanna, degbunke, elvisp, eller dl-mått!
Now THAT's something!^^
Hade nästan kramp i armen efter att ha måttat ut 6 dl mjöl med tsk-mått - blev 60 st!
När det blev mjölets tur orkade jag inte måtta mer utan improviserade hejvilt med en vanlig matsked haha
Hm... tyvärr syns det om jag smakar en bit (och kakan är till klassen) eftersom jag tvingades använda en rund form istället för långpanna... men å andra sidan förtjänar jag väl en liten bit efter allt slit
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: GABBAN

    haha! oj, vilken talang!

    ska du till betel på fredag?

    2009-03-31 @ 19:12:43
    URL: http://gabbaan.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0