Bästa helgen!

Känns som jag haft ett mini-lov under helgen!

Firade Rebecca i fredags :) blev tårta m.m, prat, skratt, och spel: "Absolut överens", askul att se hur folk tänker hahaha :D

På lördan blev vi tvungna att lifta från Stöcke eftersom vi inte märkte när Ulfs pappa kom för att hämta oss XP Sen njöt jag av finvädret och träffade Stefan som gick runt med en enorm ballong och gjorde reklam för mediamarkt.
Jobbade på Balder under kvällen, och det var väl.. speciellt ^^ Träffade mkt trevligt folk och fick underhållning av folk som försökte dansa (hihi alltid kul med fulla människor!)
Därefter såg jag film m Erik o Jonzza. Blev rysare som vanligt. Missade nästan hela the grudge som tur var och sov genom halva the ring :P Sedan blev det kladdig Shell-hot-dog delivered by bike.
Söndag: fick spagetti á la Erik MUMS och tog en runda på stan :)
Sen fick vi den genialiska idén att grilla! Så jag kilade till lekstugan och ställde nöjd fram grillen innan jag började fixa i köket.
Då hör jag erik vråla:
- VA FAAN!
Gick ut och tittade vad som stod på. Och där på grillgallret ligger en bränd fågelvinge! (iaf såg det ut så) Vidrigt! Dessutom var gallret helt täppt av bränt fett, så det var bara att skrubba... Allt gick bra tills vi skulle starta grillen. Kolbitarna måste ha varit av sten för dom vägrade brinna!
Tillslut köpte vi en engångsgrill. Vet inte om det var killarna eller grillen det var fel på, men grillen funkade inte! Efter ca 1 timmes försök börjar plötsligt den vanliga grillen funka, 30 min senare är engångsgrillen varm :P Så efter ca 3 timmar är maten äntligen klar, och det var gott vill jag lova! Kvällen avslutades med biljard och film :)



  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0