Omtumlande

VARNING! Ni som inte vill läsa superglada inlägg bör genast klicka bort det här.
Sitter här med ett leende på läpparna som vägrar försvinna, kan verkligen inte sluta le! Hade en underbar kväll igår. Satt med tända ljus och spelade musik, bad och bara var helt enkelt. Fick verkligen rensa ur mig en massa och börja om på nytt. Nu ska jag lita på Honom, helt och hållet. Och jag tror det kommer att bli spännande!
Men det är inte därför jag är glad, egentligen.
Anledningen till att jag sitter här och flinar som en åsna med världens colgate-leenge är att jag blir så fascinerad över hur snabbt människor kan förändras. Hur saker som man varit rädd för att göra kan visa sig bli det bästa som hänt på länge. Och hur det leder till att någon annan vågar pröva något nytt. Jag älskar när det lönar sig att våga. Jag älskar när andra människor upptäcker nya saker och förstår. Och jag älskar Jesus!
Orkar inte skriva eller förklara mer, ni som inte fattar något (dvs alla som läser det här) får väl fråga eller bara klicka vidare och grubbla över hur knäppa vissa människor är
Peace!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Emelie Ööberggg

    ÅHHH :D Jag är också så glaaaad! Så sjukans underbart vi hade det igårkväll! Du får jätte gärna berätta för mig nu vad som händer :D

    KRAMAAAAA

    2009-04-19 @ 22:59:29
    Postat av: Jens

    Jag och Rebecca hade kommit fram till att Gud var elak.. Att vi skulle skapa en egen religion med Jack Black i den, så du får sluta älska Jesus om du vill joina, im sorry :(



    Lät annars som om du haft det rätt bra ;p Jag är också glad för att min träning gjort framsteg ^^

    2009-04-19 @ 23:41:50
    URL: http://kizzm0.blogspot.com/
    Postat av: Anonym

    Åh, och jag ler då jag läser detta Samira! Du är så fin! Jag är så glad för din skull. Och det kan vara så att jag förstår vad du pratar om, kanske (A)

    "Jag älskar när andra människor upptäcker nya saker och förstår" - sååå härlig känsla! <3

    2009-04-20 @ 20:58:51
    URL: http://duhadetiid.blogspot.com/
    Postat av: kristina

    Åh! Och ler då jag läser detta. Du är så fin Samira! Jag blir så glad för din skull. Gud kan verkligen förändra saker och förvåna oss! (:

    Det kan finnas en möjlighet att jag förstår vad du pratar om, kanske.

    "Jag älskar när andra människor upptäcker nya saker och förstår." - en sååån härlig känsla...åh<3

    2009-04-20 @ 21:02:38
    URL: http://duhadetiid.blogspot.com/
    Postat av: victoria

    va, va, fattar ingenitng :D du måste förklara imorgon lillis!!!

    2009-04-23 @ 18:25:35
    URL: http://vicence.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0