Skoterutflykt



Utflykter måste vara bland det bästa som finns!
For till Storsandsjön med Micke + familj idag (och deras söta galna hund som gång på gång försökte para sig med benet på min mammas man, måste vara våren haha)!
Alltid lika spännande med nya ställen och det här var en riktig fullträff: kort avstånd, jättefin utsikt och en perfekt pulkbacke!
Tog igen lite motion genom att dra lillkusinen uppför hela backen, riktigt jobbigt eftersom skaren brast hela tiden så hela benet sjönk ner. Var slutkörd efter bara en gång, men då hade jag åkt några gånger utan att dra också.
På hemvägen fick jag den stora äran att köra ena skotern, riktigt gammal sak från 70-talet. Tur den var lättmanövrerad eftersom vi hade fullpackad släde baki. (Är nöjd över att inte kört fast med tanke på att jag bara kört skoter 2 gånger tidigare i hela mitt liv.)
Hemma hos Micke bjöds det på smarrig äppelpaj. Bra avslutning på en bra dag!
Nu ska jag bara ta det lugnt, hitta ett par varma sockar och börja skriva cv.
Ciao!



  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: sandra pahlm

    who's micke? :D:D jag vill meeeeeeeeeee KRAM

    2009-04-06 @ 08:06:07
    URL: http://pahlm.blogg.se/
    Postat av: sandra

    sv: det vore asnajs :D jag får säkert komma för mammsen :D KRAMEN

    2009-04-07 @ 10:16:40
    URL: http://pahlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0