Barnföbjudet kalas hos Natalie

Har spenderat helgen hos min kära mor. Dock skulle hela familjen till Leos lekland på lördan, då tyckte jag att jag lika gärna kunde fara till stan och fira Natalie. Efter att ha konstaterat att det inte gick bussar dit provade jag lyckan som liftare. Catching! Napp efter 5 minuter!

Här kommer lite bilder från kalaset:


Allting började lugnt och oskyldigt


Det roliga började när Nathalie upptäckte presenten från killarna xD


Då körde vi 'Älskling älskling' som går ut på att få den andra att skratta
Behöver jag tillägga att jag var typ sämst på att hålla mig ;P


                                                                               Visst ser Peter väldigt förförisk ut? ;D

                                            Pontus var på hugget... ;P


Kort sagt: vi hade väldigt kul haha!
För fler bilder, gå in på Natalies blogg
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Natalie

    Det var fett kul! ^^



    Svar: Jag vet inte riktigt.. Jag skulle satsa på Peters skor faktiskt.. men jag är ganska osäker. . . Vi får väl hålla uppskit efter ett par svarta skor ;P

    2009-08-24 @ 09:07:31
    URL: http://thebang.blogg.se/
    Postat av: Peter

    du, jag är alltid förförisk! :p

    2009-08-25 @ 13:33:02
    URL: http://westmountain.blogg.se/
    Postat av: Marielle

    hahah japaner är söööta! ^^



    sv. jaa några killar brevid mig skratta asmkt igår i datasalen när en man körde på en häst som flög skitlångt. det var på en motorväg och jag antar att hästen dog o bilföraren måste ju blivit allvarlig skadad om inte dött.

    2009-08-27 @ 23:21:36
    URL: http://marresweet.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0