Första skolveckan avklarad!

Då var första skolveckan avklarad (nästan)! Känns skönt, har gått snabbt och smärtfritt. 3:an verkar bli chill. Och om jag stryker Kemin blir det ännu bättre hihi

Viccy hade med sig kamera idag och fotade lite bilder. Så här ser alltså en helt vanlig dag med oss ut:




Viccy och Pedram slogs som vanligt ;D


2 rödhåriga på en bild! (Filip & Linn om ni undrar)


Sen var det dags för biologi... Zzzz


Tro mig, det VAR svårt att hålla ögonen öppna


Jag och Viccy roade oss lite istället. Upptäckte att båda kan skela med ögonen
hahahah XD




Utöver att skela och bete mig allmänt stört så har jag faktiskt varit på boxersice med pappa! Och det var jobbigare än jag trodde, var trött efter halva passet, är glad jag överlevde iaf hahaha! Ska försöka fara dit minst en gång/varannan vecka för att få lite kondition.

Men... Vad ska jag göra i morgon? Var sugen på att dra ihop nåt gäng och se film, spela kort, bast och bara ha kul men alla verkar ju banne mig vara upptagna! Any suggestions?

(Ska förresten svara på kommentarer snart, har bara inte orken just nu tyvärr)
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: jocke

    hahahaha xD, de där ser ju helkonsigt ut ju.ett öga rakt och det andra innåt.

    2009-08-28 @ 00:13:07
    Postat av: Andreas

    Jag känner igen folket :D :P hehe ni verkar ha det skoj på skolan :D Vi måste träna nån gång, det blev ju aldrig av ju... :( Men nästa gång så blir det inga ursäkter :)

    2009-08-28 @ 15:37:32
    Postat av: Jens

    Tror jag klarar mig med att meka med min egna ;) Har handbromsen som ska fixas dessutom innan besiktningen.. Så fullt upp!



    Du hörde aldrig av dig igår, tur jag ditcha er och drog iväg till en tjejkompis som var på besök i Umeå istället så jag inte väntade in ditt sms natten ut ;P Antar att ni inte fick ihop folk ^^

    2009-08-29 @ 23:16:55
    URL: http://kizzm0.blogspot.com
    Postat av: Peter

    I was a littleeee bit drunk igår! :p

    2009-08-30 @ 20:31:02
    URL: http://westmountain.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0