I feel good

Gjorde bort redovisningen idag, gick riktigt bra dessutom!
Strålande glad gick jag ut och upptäckte att solen sken, äntligen!
Gick en snabbis på stan och akut-shoppade tröja och linnen, tyckte jag förtjänade det efter svenskan. ( = jag är i princip pank till september hehe... :P)

Nu blir det mat och sen ut och njuta av vädret. Funderar t.o.m på att träna (var ett tag sen sist)!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Jens

    Takida är himla nice! Såg dom på PDOL 2007 sist =)



    Färga själv är ju enkelt.. eller inte "själv" men om någon kompis hjälper dig :P Jag färgade mitt hår själv, blev lite mindre färgning på två ställen men annars blev det bra :D

    2009-08-20 @ 09:41:52
    URL: http://kizzm0.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0