Volleyboll & war

Har spelat volleyboll i 2 underbara timmar nu! :D
Var riktigt kul, även om vi var få (jag, Anton, Pontus, Johannes, Sofia och Natalie). Tycker nästan det var bra att vara få eftersom man slapp avbytare och fick spela mer. (Dessutom tyckte ju vissa att det var så mycket bättre att bara vara två på plan även om dom fick spö haha ;P)
Personligen tycker jag att det gick bättre än förväntat för mig, fick trots allt över bollen flera gånger ;D
Slutligen avslutades det hela med att Pontus får fnatt och häller vatten på mig den skitungen! För att göra det hela ännu bättre skvätter han sand (LERA) så jag ser ut som en dränkt katt som rullat i sand. Snäll som jag är så kunde jag inte låta honom komma undan med det utan gav igen (vore onormalt annars). Men bara lite. Självklart kan han inte nöja sig när vi är kvitt (killar kan tydligen inte sånt xP) utan ska ge igen hundra gånger värre genom att tömma ut HELA vattenflaskan över mig! Så nu var både mina och Natalies kläder som jag fått låna blöta.
NEJ NEJ och NEJ säger jag bara. Ska minsann hämnas så fort tillfälle dyker upp ^^
Nu är det sovdags, vill vara pigg inför klassutflykten i morgon!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Nanna Nilsson

    Ja, håll grytan kokande. Lagom snäll/elaka practical jokes piggar upp vardagen! Ha det bra! :)

    2009-08-21 @ 09:07:54
    URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0