Svininfluensa-vaccinet bluff? Läs och bedöm.

Hämtat från Emmas blogg:
Jag har fått ett mail för en stund sedan, det var ett informationsmail gällande vaccinet till svininfluensan. Så jag tänkte att jag kopierar det så ni får läsa, ni kan även kolla länkarna.

"Hej! Med den hysteri som varit och är i medierna om influensa och vaccinering så finner jag det vara på sin plats göra en sammanställning om detta ämne, detta är ett informationsutskick som bara handlar om detta mygel.

Jag har här gjort en sammanställning av diverse skrifter i ämnet vaccination och om svininfluensan, hämtat via Internet eller som jag fått andra vägar, skrivelser ni aldrig kommer att få via media eller från myndigheterna.
Inför höstens massvaccinering, vars syfte är mycket tvivelaktigt, uppmanar jag alla att läsa in sig i ämnet och sprida till så många som möjligt, min förhoppning är att myndigheterna tvingas att bekänna färg, det handlar faktiskt om allas våra liv (och om vaccintillverkarnas tjocklek på plånboken).

I bilagor finner ni mycket läsvärt och så även i länkar nedan. Att vaccintillverkaren nu av USA fått straffrihet i händelse att vaccinet kommer att orsaka massdöd eller andra skador säger en hel del om detta! Någon test om vaccinets säkerhet och verkan ska inte göras.

En sak är säker, min familj ska inte deltaga i detta experiment! Om du ändå väljer att tro på myndigheterna och låter dig vaccineras, tag då med sista bladet i bilagan vaccin.rtf och kräv att ansvarig läkare skriver under den (den är gjord för vaccinering av barn, ändra ordet i slutet, "barnet", till ditt namn)."

Länkarna kommer här:
Myter och sanningar om vaccination
Sanningar om svininfluensan
Svininfluensan tillverkad i USA
Vad finns i sprutan och vad är bakgrunden?
Detta finns i H1N1-vaccinet
10 punkter om svininfluensan som du inte ska veta

Med tvång ska alla vaccineras i USA... ( gäller även nu i Frankrike)
Apor används för vaccinationstillverkningen
Är svininfluensan ett tillverkat biologiskt vapen?
Patent för svininfluensavaccinet togs ett år före utbrottet (pdf-fil)
Svensk media riskförnekar i detta fall som alltid...
Pandemier genom tiderna

Är tyvärr för trött för att läsa ordentligt själv (ev. feber på g) men ska ta en titt i morgon.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Emma

    Sv: Det är ju bra att någon skriver om det eftersom det är ett sådant tabubelagt ämne.



    Klart du får kopiera det, inga problem!

    2009-08-13 @ 09:21:24
    URL: http://livingpoet.blogg.se/
    Postat av: Jens

    Grejen är ju att dom vet inte om vaccinet fungerar - ännu. Man får vänta och se helt enkelt. Sen tar många svininfluensan som något farligt. Det är ju en influensa? Folk dör av en vanlig influensa, exakt som denna, och exakt som fågelinfluensan. Vissa tål mer än andra, så är det bara =)

    2009-08-13 @ 16:56:21
    URL: http://kizzm0.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0