Uttråkad

Inget illa om att vara hemma, men det GÅR inte att sova här! Är det inte lillsyrran som väcker mig för att leka så är det fåglarna som bestämt tycker att jag borde vakna. Har inte sovit längre än till 10 en enda dag sedan jag kom.
Dessutom har jag börjat vakna konstiga tider utan anledning; i morse blev det 6.

Hur som haver: idag ska jag bara ta det lugnt. Vill bli av med förkylningen snabbt så jag slipper sitta med näsdukar och nysa som en idiot under lektionerna. Sen kanske det är dags att ta itu med svenskan (tack vare lite hederlig hjälp av Pontus blev jag klar med enkätundersökningen igår hehe, THANKS!)

Nu till något helt annat: är less på mitt hår. Funderar på att klippa lugg (dock ska jag undvika att klippa ett jack mitt i luggen som sist haha!) Helst vill jag klippa allt hår kort men det blir svårt att göra själv, och frisör känns inte som prio 1 om man sparar pengar till Afrika. Dessutom vill jag ha kvar mitt långa hår ett tag till. Men kanske färgar håret i alla fall, mörkare. Mitt hår har nämligen lyckats blekas lika mycket som när jag var på Malta, då såg det ut så här:


Så fråga 1: lugg eller inte? Och i så fall, rak eller sne?
Fråga 2: färga mörkt eller inte?




(Observera att risken är stor att gör som jag vill oavsett vad ni tycker, men det är alltid kul att höra era åsikter ändå :))
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: jocke

    så som det är på första bilden ska du ha typ. det ser jättefint ut tycker jag:)

    2009-08-13 @ 13:42:33
    Postat av: steffi

    ja till snelugg:)

    ooch,jag tycker att du kanske ska färga det mörkare,beror på hur mörkt,men inte för mörkt bara:)

    2009-08-13 @ 14:25:52
    Postat av: Peter

    Lyssna på the mens (höhööööö åhhhhh vad roliiig jag är... fan, förlåt.) men luggen ska vara sned ja! och hårfärgen.... hmm... inte lika mörk, men typ... chokladbrunt eller liknande!

    2009-08-13 @ 14:26:10
    URL: http://westmountain.blogg.se/
    Postat av: Jens

    Sned lugg, alltid! ;D Sen mörkare :p

    2009-08-13 @ 16:57:59
    URL: http://kizzm0.blogspot.com
    Postat av: sandra

    sv: shit ofta omg nyfikNNNNN spännande :OD:D:D



    men gumsan! inte ska du vara förkyld! KRYA. skönt att du är klar med enkäten förresten!



    ohhh kort skulle va sjukt snyggt!!!! men långt är också najs, jag röstar för snelugg och typ kanske denna hårfärg: http://images.starlounge.com/slideshows-2/ID22169-AliciaSilverstone.jpg



    2009-08-13 @ 22:11:44
    URL: http://pahlm.blogg.se/
    Postat av: Daniel

    Mörkt till hösten tycker jag!

    2009-08-14 @ 11:11:40
    URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
    Postat av: Andreas

    Titta en samira har blivit en riktig storbloggare nu... har aldrig sätt dig skriva så många blogginlägg som nu :D Jag röstar för snelugg ja med :P lätt det snyggaste! :D

    2009-08-21 @ 21:53:06

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0