13 h

Orkar inte sitta framför datorn på sommaren så blir inte mycket här inte haha. Men skriver det jag gjort hittills (annars lär jag och mitt guldfiskminne glömma allt):

- söndag: For till kont (nånstans utanför stöcke) med Rebecca, André, Andreas och Johanna. Var jättemysigt att sitta i solnedgången, och stranden var jättefin! Måste bada där! Sen hemma hos Rebecca tog André in en katt som rebecca trodde var hemlös, den såg lite ond ut haha. Hur som helst döpte vi (André) den till Harry hehe



- Onsdag: delade ut presenter åt Erik, André och Anton, kände mig som en tomte! Eftersom det var dåligt väder blev jag utan jobb och for till Anton där jag fikade lite. Sen for jag till stan för att ta bussen till tavelsjö och ha avslutningskväll med klassen. Men jag kände mig jätte otaggad och struntade i första bussen. Satt på folkets hus i 40 min och ringde folk för att komma på vad jag egentligen ville göra (jag är verkligen lättövertalad ibland, men inte idag). Tillslut for jag ut och ringde Joel medans jag väntade på nästa buss. Ville nästan att han skulle övertala mig och få mig att vilja komma, men icket. Så bussen kom utan att jag tog den haha. Istället for jag hem och såg på tv, skönt! Efter ett tag kom Daniel och Anton så vi for och hyrde film. Hann se första filmen och gotta i oss massor med chips innan Erik kom, då blev det Madagaskar 2. Se den, längesen jag tyckte en film var så kul hahaha!

- Torsdag: såg my Bloody Valentine 3D med Erik, Rebecca, Andreas, Rebeccas syrra och Johanna. Märkligt nog blev jag knappt rädd, tyckte mest den var äcklig eftersom man var tvungen att se hur psykot högg ner alla offer. Men häftigt med 3D iaf


- Var på Olles med Malin, Niclas, Robert och en tjej (minns inte namnet :P) Var rätt trevligt, men det bästa var nog när jag  träffade Krille! Sist jag såg han var jag 14! Så när han sa att han kände igen mig trodde jag att han bara sa så haha, sen när han sa att jag var från Hällnäs kände jag 'ntligen igen han!

Utöver det har jag mest jobbat. Jobbade 13 h igår, slitigt! Tur man har trevliga kunder dock. Skönt att vara ledig idag, blir förmodligen ledig i morgon och på tisdag också eftersom det ska bli dåligt väder. Då ska jag hitta på nåt!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Elin

    2009-06-14 @ 18:27:18
    URL: http://eliiiinj.blogg.se/
    Postat av: Elin

    haha, oooj, jag råkade skicka ett tomt (A)

    Jaa, det var riktigt kul faktiskt :D vi gjorde inte så himla mycket, men det blev ändå naajs :)

    2009-06-14 @ 18:28:26
    URL: http://eliiiinj.blogg.se/
    Postat av: victoria

    ALLTSÅ NÄE!!!! DU SKULLE JU HA KOMMIT TILL AVSKEDSGREJJEN MED KLASSEN!!!!!! åååh de va ju jätte roligt ju samira=) men kom ihåg att vi måste höra av varandra direkt när det blir fint väder ;D

    2009-06-14 @ 23:13:39
    URL: http://vicence.blogg.se/
    Postat av: Jens

    Haha vad gjorde du på Olles? :p Du är ju för liten (t.o.m jag är har några månader kvar dit) :p Dock har dom nog stängt ner tills dess!



    My Bloody Valentine ska jag kanske sen nu då jag åker till Sthlm :)

    2009-06-15 @ 12:21:07
    URL: http://kizzm0.blogspot.com
    Postat av: Jens

    Jo dom ska slå igen Olles, vet inte om dom skulle flytta ner den sen till hamnen eller hur det var. Det ska bli något nytt och det ska vara högre ålder som 23 eller 27..

    2009-06-16 @ 12:20:52
    URL: http://kizzm0.blogspot.com
    Postat av: Andreas

    Hehe du hoppade till ganska mkt mer igår på filmen^^ men sjukt kul att se dig igen! :D

    2009-06-17 @ 21:40:26

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0