Brännboll, födelsedag och teater

Så ser helgens planer ut i stora drag.
Ser mest fram emot brännbollen och festen ikväll, blir bra att träna inför brännbollsyran som jag ska vara med i (!) Festen blir också spännande eftersom det är en överraskningsfest, första gången jag är på en sån, lite busigt!  
Ska även hinna göra klart lite fina skolarbeten imorgon och ha min sista teaterföreställning, någonsin. Eftersom jag mest tyckt att det varit halvjobbigt (avskyr att sjunga) gör tanken mig glad, men efterhand kommer jag nog ändå sakna teatergruppen. Men eftersom jag tänker satsa mer på dansen så blir jag knappast sysslolös som tur är!

Sen kaanske jag far hem till skogen och familjen där, var längesen nu. Vore härligt med skogspromenader i fint väder och kanske en tur på en fixad moppe. Nu ska jag kila och göra mig fin inför kvällen och få nånting i magen (nästan viktigare haha)!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Jens

    Alltid viktigt och få i sig något i magen då man ska på fest! :P



    Får se hur min ledighet ser ut imorgon(20:00!)

    Är det bara att åka till.. Midgård/Minerva, jag får kolla i min blogg sen för jag har redan glömt, deras gymnastiksal och betala 60 spänn?

    2009-05-15 @ 18:08:22
    URL: http://kizzm0.blogspot.com
    Postat av: Peter

    LÅter som en kul helg! :)

    2009-05-15 @ 18:25:40
    URL: http://westmountain.blogg.se/
    Postat av: Peter

    Svar; Jaha! där ser man! trevligt! :)

    2009-05-16 @ 17:39:00
    URL: http://westmountain.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0