Julekrans

Har spenderat helgen hos mamma. Skönt att få komma hem och träffa familjen, vandra i skogen, hitta igen lugnet och bara mysa.

Men bäst av allt: pysslig som mamma är hade hon köpt en halmkrans som jag fick dekorera med gammalt julpynt!

Lycklig som ett pysseltroll satte jag genast igång:


...och blev faktiskt nöjd med resultatet!

Så mitt tips till alla pysseltroll där ute: köp en halmkrans (kostar bara ca 19kr) + snöspray och sätt igång!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: My

    Vad mysigt! Vi ska börja julpynta nu den här eller nästa vecka, haha jag är sjukt taggad!! :D



    kransen vart hur fin som helst, samira : D

    2009-11-23 @ 08:42:03
    URL: http://ameblo.jp/mypsilon/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0