Resfeber!

Har inte hunnit inse att jag verkligen ska till USA, känns fortfarande som att det är en månad kvar!
Måste hinna packa och köpa present åt min host och lägga mig i tid.
Är dessutom nervös över att jag inte alls hunnit prata så mycket med min host som jag tänkt eftersom hennes facebook varit ofunktionell i 2 veckor. Men men..
Dessutom verkar alla på John Bapst vara värsta sportfånarna, includin my host! Dom lär ju tro att vi svenskar är riktiga soffpotatisar när dom ser mig haha XD







Slipper åtminstone oroa mig över kläder. Rebecca var jättesnäll och lånade ut en hel påse åt mig, så nu har jag en kjol som är tillräckligt lång! (Skolan har en rätt strikt klädkod, vill ju inte framstå som en billig hooker deras ögon)

Frågan är nu bara om jag ska försöka hålla mig vaken i natt så att jag sover på dagen och hamnar deras dygnsrytm, eller lägga mig riktigt tidigt och mesta möjliga vila?

Slutligen en önsning: skicka nåt sms under veckan så att jag inte känner mig helt isolerad från mitt kära Sverige!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: sandra

    åhhh gumman uppdatera! vill veta vad som händer i usa :DDDD ska maila reza ikv förresten!

    2009-10-20 @ 21:28:49
    URL: http://pahlm.blogg.se/
    Postat av: sandra

    sv: okeeej! [email protected]

    kraaaaam :)):) har ni det bra?

    2009-10-21 @ 22:42:41
    URL: http://pahlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0