Våga och...?

Har alltid tyckt illa om frågestunder. Patetiskt.
Så idag insåg jag en sak: jag är egentligen smygavis på alla som törs göra sånt. Därför måste jag självklart trotsa rädslan och göra det, så...

Shoot!
Ni har på er till torsdag natt.
(Och fråga inte sånt ni inte vill veta...)


  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Marielle

    hahah jag har tänkt samma sak! gör nog inte det bara för jag är rädd att folk inte ska fråga ngt.



    FRÅGAN! Kan du tänka dig/vill du bo i Uppsala när du gått klart gymnasiet. Om inte WHY? :)

    2010-04-21 @ 12:06:27
    URL: http://admiratio.blogg.se/
    Postat av: MYMiC

    Om jag säger Träd.. Vad är det första du tänker på? :D Du får ej härma mitt svar, hahaha xD



    Ahaha jag tänkte på en broccoli för att dom ser ut som små fluffiga, söta disneyträd xD

    2010-04-21 @ 21:12:48
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: pelle

    Hmm... spännande!



    Är det du som håller i paraflaxet på din headerbild?



    Varför ska man ragga på dig, vad vinner man det alltså?



    Och så den klassiska - är Anna Book halvfull eller halvtom?



    2010-04-21 @ 21:26:26
    URL: http://pellespersonliga.se
    Postat av: angelice

    Sv: Det var bara det som stod i den artikeln. Sen finns det massor att läsa på llivet. se (tror jag att det var)



    Haha, jag hade en frågestund en gång, och efter typ tre minuter kom frågan om vad jag väger. Då la jag ner det.. ;)



    Några frågor:

    Har du någon förebild?

    Vad vill du jobba med i framtiden?

    Vart skulle du helst vilja åka om det vore gratis att resa?

    Favoritdisneyfilm?

    2010-04-22 @ 18:00:27
    URL: http://angelices.wordpress.com
    Postat av: Anton Nilsson

    Hänger du med på promenader mitt i natten i Sommar ?

    Vad gör du om 5 år ?

    Vilka förebilder har du?

    Vilka olagliga saker har du gjort i ditt liv ?

    2010-04-22 @ 23:19:04
    Postat av: Freddie

    icefilms.info :)



    du behöver bara ladda hem divx som du hittar på sidan ( tar 2 min) sen har du alla serier o filmer du kan tänka dig

    2010-04-22 @ 23:25:06
    URL: http://freddiehigh.blogg.se/
    Postat av: Axel

    Jag brukar inte tycka om att läsa bloggar överhuvudtaget, men jag tryckte ändå på länken hit du lade upp på Facebook. Jag ville bara säga att jag tyckte om din blogg. Den är smart.

    2010-04-23 @ 00:50:45
    Postat av: Andreas

    Var kommer den där bilden ifrån? Tycker jag känner igen den men kan inte koppla vart... :b

    2010-04-26 @ 11:34:36
    Postat av: Samira

    Andreas: Det är från nyår, sekunden innan Erik bjöd upp till dans ;)

    2010-04-26 @ 11:58:09

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0