Till alla som känner mig

Flytten närmar sig och jag har fortfarande inte fattat vart tiden tagit vägen. Var så säker på att jag skulle hinna umgås med alla i sommar, flera gånger om. Ack så fel jag hade. Nästan så jag vill skratta åt hur tidsoptimistisk jag var. Flytten sker hur som helst nu den 21:a!

För att göra något kul av det hela tänker jag därför be er om en sak:
  • Skriv ner hur ni träffade mig
  • Ert första intryck (spit it out!)
  • Ert favoritminne med mig
Så har jag något att läsa när jag saknar er.




  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Melker

    Daniels 21 års firande på bölesholmarna.



    Den kvällen gjorde du och de andra som var där till en av dom bästa! visst fick du stå ut med att bli nedslängd med kläder i vattnet, men tänk på hur kul jag hade då! ;D efter den kvällen tror jag att vi har setts varannan dag?

    Vi har inte känt varandra långe, men när vi väl vart med varandra så har det känts som vi vart vänner i evigheter!



    Tack för alla dagar som vi tillsammans och med kompisar gjort otroligt roliga saker! och det är inte över än! vi ses om ett år! (om inte tidigare) och ha det BÄST på bibelskolan! kram!

    2010-08-04 @ 01:45:07
    Postat av: Peter

    men haha, vilkem gammal bild på dig och mig!



    Minnet? Troligtvis när jag klämde på din sjärt och fick jämföra... haha!

    2010-08-04 @ 03:12:42
    URL: http://http://blog.qruiser.com/westmountain
    Postat av: Chris

    Vi träffades på Youth för... 3 år sen? Första intryckt minns jag inte, men väldigt snabbt insåg jag att du var väldigt rolig och skön person. Vi gick ute och prata flera timmar minns jag.

    Bästa minnet.. Måste väl ändå vara hela vecka när jag och W var uppe och fira nyår hos dig.Har inget exakt konkret minne sådär, utan hela veckan vi var där var ju underbar :D

    2010-08-04 @ 17:24:00
    Postat av: marielle

    var nog på youth om jag minns rätt. hahah min första tanka va "oj! hon pratar norrlänska!"

    2010-08-04 @ 20:58:16
    URL: http://twistedminded.blogg.se/
    Postat av: kristina

    Jag träffade dig på betelkyrkan första gången (tror jag iallfall, du var där med en till tjej, emelie tror jag..). Det första jag kommer ihåg iallfall var att du hade gråtit jättemycket efter någon andakt (eller något liknande). Jag tyckte att det var modigt av dig att kunna gråta på en plats du aldrig varit på förut. (iallfall tror jag att du inte varit där förut). Jag ville nog fråga hur det var, men vågade inte.

    Jag kommer också ihåg att en av dom första sakerna jag tänkte när jag såg dig var att du var otroooligt vacker!!

    Men jag tror ändå att det tog ett bra tag innan jag lärde känna dig. Och jag vill bara lära känna dig ännu mer!!

    Favorit minnet är nog när du var hemma hos mig, vi gjorde pannkakor (eller var det du, eftersom mina blev alltid misslyckade? Haha), vi pysslade en massa och jag sydde. Sen kom även anton och hängde med oss! :) men det var också roligt när vi blev bjudna på middag av kyrkan på kinesiska restaurangen. När vi satt och pratade jättelänge! Även efter gummibåtsäventyret. Då vi satt hemma hos dig och spelade fia med knuff och pratade pratade! Åhh.. vilka fina minnen! :D <3



    Jag kommer sakna dig mycket. Ditt glada humör och dina kloka ord. Dina skämt och hur det alltid blir så bra stämning då du är med! Jag önskar, hoppas och tror att bibelskoleåret kommer vara heeelt underbart. Jag önskar verkligen att det få bli ett välsignat år där du kommer utvecklas såå mycket och lära dig massor med grejer och även lära känna massa roliga och bra människor! Men du får ej glömma bort oss, som bor uppe i norr! Det skulle glädja mig om vi kunde hålla kontakten genom telefon bl.a. även om du uppdaterade din fina blogg :)

    Tycker om dig massor och du är en väldigt fin vän! Många många kramar!

    2010-08-06 @ 15:31:57
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: kristina

    oj, så långt det blev. haha :)

    2010-08-06 @ 15:32:26
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: Amanda

    Första gången jag träffade dig var på betelkyrkan, kan inte dock minnas exakt när det var.. men jag tror att du lånade pengar av mig så att du skulle kunna ta dig hem! Sedan har jag ett minne av då du gick fram till mig och frågade om ja.. du hade inte med dig inför den röda veckan om man säger så ;)



    Du är en helt underbar människa! Bästa minnena med dig måste ha varit allt som hänt de senaste tillfälenna då vi setts. Jag har fått lära känna dig bättre vilket känns toppen! Kramar

    2010-08-06 @ 15:58:01
    URL: http://destroytherunner.blogg.se/
    Postat av: MYMiC

    Hahha då var det nog lika bra, den är ganska läskig :o



    Första ordentliga minnet är nog filmkvällen, klassens allra första filmkväll. Helt underbart, tycker om dig så mycket vännen :D

    2010-08-06 @ 23:49:38
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: VICTORIA

    JAG HAR VÄRLDENS SÄMSTA MINNE! men jag vet att det tog ett bra tag innan vi började umgås även fast vi gick i samma klass i tre år. du som trodde att jag och elina ogillade dig;) galet galet :D



    jag har inte bara ett minne, utan jag vill påminna dig om några som är mina allra starkaste och bästa som jag har med dig. och jag vill inte behöva hålla mig kort. jag vill bara låta tankarna flyta iväg så jag skriver precis det jag tänker, tycker och känner, utan att tänka efter:)



    kommer du ihåg?..

    när jag jobbade på mcdonalds och det där hemska hände? jag grinade, och visste inte vad jag skulle göra, jag är så himla glad att jag berättade för dig, för du är den som FÖRSTÅR och ger dom BÄSTA råden, vad det än gäller.



    t. ex han ifrån lycksele, när du skrev ner en lista över varför jag INTE skulle vara med honom längre. man blir blind och förnekar saker när man är kär/gillar någon. men du har verkligen fått mig att öppna ögonen, se i nya perspektiv, förstå på ett helt annat sätt.



    t ex; när jag följde med dig till Betel kyrkan.. jag har lärt mig så himla mycket av dig. Att uppskatta det som är runt om en, uppskatta människor, uppskatta livet... Du har gjort mig till en djupare människa.



    Ångrar till tusen att jag inte följde med till afrika.



    Men en sak. som att du ringde mig idag, och jag började grina för jag blev så glad. och ditt sms... DU är den som alltid är glad, sprider glädje, är helt genomsnäll och tänker på andra. det är DU som inspirerar MIG!

    Tack :)

    PUSS!

    / Victoria!

    2010-09-23 @ 19:55:24
    URL: http://vicence.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0