Fast i mitt huvud

Det finns så mycket jag vill göra.
I mitt huvud flödar massa idéer:
presenter, känslor som jag vill skriva ner men inte kan sätta ord på, allt blir till ett enda virrvarr som vill ut, bli verklighet.
Men jag kan inte förverkliga något av det just nu.
Gjorde nyss ett försök att skära ut bokstäver ur en kartongbit. Dessvärre är alla små knivar här för slöa för att ens kunna skära i en gurka... Provar med Emerrrlies kniv i morgon. Då gäller det!
Nu orkar jag bara ligga i sängen så att nacken får stöd av kudden. Lyssna på musik och försöka vara lite småsur och tycka synd om mig själv. (Känner mig patetisk redan efter några sekunder. Jag är nog inte så bra på att vara sur och självömkande. Det känns som så onödigt slöseri med energi).
Nu kallar sängen. Gode Gud låt min nacke vara helt bra i morgon.
Nattis sovis!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: kristina

    åh. fina du! du kan tänka på att det är bättre att man har massor massor med inspiration och idéer man vill genomföra än att vara helt inspirationslös. för det är det verkligen!!



    sv: hahah, det skrev jag för att jag ser fram emot att träffa dig och de andra under julen. detta är en lista på roliga saker jag ska försöka göra. typ pepplista! :D

    2010-12-12 @ 08:04:58
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: Peter - Är tillbaka!

    Ryck upp dig istället och kom till Umeå, då känns det nog bättre ska du se! :)



    förövrigt, min blogg är tillbaka ;)

    2010-12-15 @ 04:05:08
    URL: http://westmountain.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0