För att visa att jag lever

Är mitt uppe i en flytt och omgiven av banankartonger - och då är det inte lätt att få inspiration att skriva ska jag tala om! ;) Som tur är börjar vi vara klara med det värsta. Nu gäller det bara att hitta förvaring åt allt. Inser hur fruktansvärt mycket saker man samlat på sig, nästan så man bara vill kasta allt för att slippa tänka på det.

Hur som helst... Har fått tag på bilder från Kenya som jag tänkt ladda upp så fort det finns tid och energi!
Tills dess vill jag avsluta med ett fint citat:

Life is not about riding out the storm - it's about learning how to dance in the rain.



  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: MYMiC

    Åh, jag längtar efter att få se bilderna från Kenya :D

    2010-02-28 @ 23:01:14
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: Stefan

    tack så mkt! :)

    Jag kommer nog troligtvis flytta till Enköping och studera till florist. Men vi får se :) Vad ska du göra?



    kram!

    Postat av: Stefan

    Vad trevligt :) vart bor din mor då?

    Jag vill också resa! ska åka till USA i augusti. så då får jag en liten trip :)

    kram


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0