Happy valentine's day

Inlägget publicerades visst aldrig, men bättre sent än aldrig!
Hoppas alla har haft en bra helg och alla hjärtans dag!
Min har varit skön. Har varit på utflykt med kusinerna, spelat spel, myst och bakat en tårta med mamma som blev smått misslyckad (men jag älskade den ändå haha)!
Det enda som kunnat gå bättre var mina nycklar som jag glömde i fickan på gamla jackan, tur pappa var snäll och hämtade mig. I gengäld har jag kokat en kastrull ris (vill försäkra mig om att det inte blir hämtmat!), tvättat kläder och gjort en kladdkaka. Tänk att det kan vara så enkelt att göra någon glad.



Till den enda mannen i världen som äger mitt hjärta.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0