En kommande flytt och en födelsedag

Så är det. I februari flyttar jag med pappa från storvillan till lägenhet. Blir skönt att slippa bo i en alldeles för stor villa. Annorlunda, men det ska nog gå bra!
Har i alla fall klurat på hur jag vill att mitt rum ska se ut: ljust, lätt att variera, öppet med massa möjligheter att pyssla och vara kreativ! Sen vill jag ha inslag av gammeldags stil också.


Pyssel pyssel och måleri

Förhoppningsvis hittar jag en sån här fin sekretär



Nästa sak som jag klurat på är min födelsedag.
Här kommer därför en lista över saker som jag önskar mig:
- Något som får mig att skratta
- Att Christoffer & Andreas kommer
- Ert första minne/intryck av mig
- Något mumsigt (hembakat!)
- Egentillverkade/personliga saker
- Fler roliga dagar med alla jag tycker om
- Slippa ordna med födelsedagsfest (har verkligen ingen lust att planera och hålla på, sry)
- ... slut på idéer... överraska mig! :D












  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Emma

    Och där ser man Erik på några av bilderna haha :)

    2010-02-03 @ 21:31:39
    URL: http://livingpoet.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0