Resultat

Som ni ser röstade flest personer på att jag ska klippa mig (tur, har kommit fram till att det är det jag vill).
Bokar tid så snart jag försäkrat mig om att jag kan betala alla utgifter för våren (framförallt Spanien). Bilder kommer så fort jag klippt mig.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Lilla My

    Alltså ÅÅH är typ lika taggad som du är :D

    Hahha :D

    2010-01-26 @ 21:07:39
    URL: http://ameblo.jp/mypsilon/
    Postat av: Lilla My

    svar>

    HAHAHAH!! dör av skratt ännu en gång

    Tänkte på det direkt Rebecka ohc jag gick förbi påväg till bussen! Nu kommer man alltid att läsa det som "Balders Hora" xD.

    Jaa! Den är så fin & bra :) Vill köpa de andra filmerna också, har bara den och 2 till.



    Jaa, verkligen! :D Super spännande :=)

    2010-01-26 @ 22:45:50
    URL: http://ameblo.jp/mypsilon/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0