Now it's official

Har inte haft ork att skriva långa texter på senaste och lär inte ha det framöver heller.
Faktum är att jag kommer att använda bloggen som en dagbok.
OMG OMG OMG DÅ BLIR DEN JU SOM ALLA ANDRA BLOGGAR UUSCH - VARFÖR?
För er som inte vet så flyttar jag till Örebro i sommar, ska gå bibelskola där 1 år.
WHAT? Bibelskola är då ett ställe där man går runt med näsan nedstucken i bibeln 24/7, blir våldtagen av pastorn och hjärntvättad till att aldrig ifrågasätta det som sägs.
...eller inte. För er som inte blev ivägskrämda av ovanstående: Jag kommer att gå en social inriktning vilket innebär att vi kommer att läsa om utsatthet (ex: barn som lever med missbrukande föräldrar). Vi kommer också att gå igenom vissa delar av bibeln för att förstå grunden. Dessutom blir det besök på ställen som Plattan, fängelser, rehab osv. Slutligen blir det 3 månaders utlandspraktik under våren. Men bäst av allt - det kommer bli fett mycket BUS!!
Bilder, info osv --> HÄR <---
Så för att ni ska känna att ni har lite koll på mig där nere så kommer jag att berätta om allt här. Kommer självklart upp på loven för att dämpa min hemlängtan :)
Nu vet ni!


Var btw på balen i torsdags. Nu vet ni det också, bra uppdatering.

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: MYMiC

    Åh, kommer sakna dig!

    Vad bra att du kommer skriva så man vet att du hare najs och så vidare :)



    Du var lätt vackrast på balen! :D

    2010-06-07 @ 23:21:19
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: kristina

    åh. så underbart roligt för dig. jag längtar sååå tills det är min tur att dra iväg till någon bibelskola! jag önskar verkligen att det bli ett välsignat år för dig!!

    och JAG VILL SE FLER BILDER PÅ DIG FRÅN BALEN! du var superfin!



    sv: TACK TACK TACK. åh, du anar inte hur glad jag blir, åh Samira. tack! många kramar!

    2010-06-08 @ 00:31:24
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: En av alla Andersson

    Vad kul för dig :-) Jag har hört massor med bra saker om Götabro, John gick ju bland annat där.

    hoppas du får roligt därborta, jag kommer som vanligt att följa dig på din blogg (vilket också betyder dagbok - weB LOG = we BLOG = BLOG ;-)

    2010-06-08 @ 10:59:13
    Postat av: Andreas

    Sjukt roligt! Då kommer vi att kunna se varandra mkt mer än nu! :D

    2010-06-08 @ 21:53:32
    Postat av: Elin

    Ja, man blev ju lite "what" när du sa bibelskola. MEN det lät ju ändå jäkligt intressant!

    2010-06-10 @ 17:59:04
    URL: http://elinmauno.blogg.se/
    Postat av: Emma Louise

    Hej hej!

    Titta gärna in på min blogg!

    Har en ny design och det uppdateras ofta!

    Kramkram!

    2010-06-11 @ 23:10:55
    URL: http://shineandsmile.blogg.se/
    Postat av: marielle

    hihi hjärntvättad :P härligt med planerna!



    lägg upp mer bilder från balen .D

    2010-06-13 @ 02:53:59
    URL: http://twistedminded.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0