Råd från en kollega

Upptäckte att min nyfunna kollega på relationsavdelningen skrivit ett mycket läsvärt inlägg. Klicka -> HÄR <-
Mycket bra skrivet.

För övrigt är jag upptagen med att ta död på mig själv. Min PA-rapport ska nämligen vara inlämnad till lördag (jag måste dock vara klar i morgon eftersom jag jobbar på lördag). Det är därför jag bara postar inlägg med citat (som jag skrivit i förväg dessutom haha).

Innan jag lägger mig vill jag bara tacka för alla fina kommentarer jag fått - det sporrar verkligen att skriva mer!
Nu behöver mina hjärnceller vila, god natt!

PS! Målningen som jag skrev om här kan inte postas eftersom mina usb-kablar försvunnit. Misstänker att dom är hos mor min. DS.


Mysiga sommarnätter med vänner. MUMS!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Emelieeee

    Men du! Snopen jag blev att se mig själv dänna!

    Satt och kollade igenom bilderna som vi tog den kvällen för ett tag sen. Saknar det på något vis :)

    Men så ska man inte tänka, man kan längta istället till att hitta på ännu mer bra tillsammans.

    2010-03-26 @ 14:27:46
    Postat av: MYMiC

    Åh, lätt världens finaste och härligaste bild!

    Sommar..!

    2010-03-26 @ 17:10:01
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: Amanda

    Åh, hoppas det har gått bra för dig!

    Riktigt mysig bild. Synd att sena sommarkvällar känns ganska långt bort efter den otäcka snön som rasat ner de senaste dagarna..

    2010-03-28 @ 23:44:56
    URL: http://destroytherunner.blogg.seaa
    Postat av: matilda

    sv- nä det är B&J har du ätit det? =)

    2010-03-29 @ 17:29:53
    URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0