Stolthet

Hade utvecklingssamtal i dag. Pratade i lugn och ro om min gymnasietid. Läraren tittade storögt på mig medans jag berättade om allt som hänt. Sedan växte ögonen till tefat när hon tittade på mina betyg och jag fick en blick av beundran.
Då hände något med mig. För första gången sträckte jag på mig inombords. Kände mig stolt över mig själv, på riktigt. Stolt över att jag tagit mig igenom skolan när det känts som allra tyngst. Att jag vägrat ge upp. Stolt över vartenda MVG jag skrapat till mig. Stolt över att inte vara ett ångestfyllt vrak längre utan en glad, avslappnad Samira.
Det var det bästa utveckingssamtalet någonsin.

Har ni varit med om något bra i dag?

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: kristina

    åhh.. tack för att du skrev om detta! ååhh. sånt är så fint! jag ÄLSKAR att läsa om sånt. om människor som vågar bli stolta och känna sig nöjda! åh samira, vad glad jag är för din skull! du är bra bra bra!!



    och tack för kommentaren du skrev för ett tag sedan, att du blir pysselsugen och full med idéer då du läser min blogg betyder väldigt mycket! så glad jag blir! åh. tack! :D



    idag så gick jag till skolan på morgonen. det tog ett tag men det var så otroligt vackert. jag tänkte på Gud. på hur vackert Han skapat världen. snön som glittrar då ljuset skiner. så vackert!

    2010-03-17 @ 21:54:23
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/
    Postat av: elina

    vad skönt samira :) hoppas vi ses snart!

    2010-03-17 @ 23:23:32
    Postat av: D.Dede

    Hahaah =D upptäckt henne? Jag känner henne.

    Ja, alla kan bli en lightworker. Fast de finns de som fötts med sprituella gåvor med och har mycket mer kunskap än våra jordiska referensramar.



    Det gör inte dem mer speciella, en del kan bygga hus bättre osv o har mer kunskap i det, medans ljusarbetares kunskap är hur man förändrar världen och det andra IQ:et EQ (medkänsla, förståelse)



    Kärlek

    - D.

    2010-03-18 @ 12:41:23
    URL: http://dedeprivat.blogg.se/
    Postat av: Emelie ÖBRT :) öbergg

    "Har ni varit med om någonting bra idag?"



    Jag har varit med om någonting jättebra idag. Jag har fått träffa en Samsira, fnittrat gott, sjabblat ihop ord och sprungit omkring i stora byggnader (umeå universitet).

    Det har varit någonting väldigt bra.

    Ba så du vet så gillajarej! :D

    2010-03-18 @ 16:18:46
    Postat av: matilda

    fin bild!

    2010-03-28 @ 12:11:20
    URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0