Home sweet home

Har verkligen varit intensiva dagar här hemma, från färden upp (åkte inget mindre än långtradare, lyxigt värre!) fram tills nu. Har sprungit från den ena träffen till den andra - and I love it! Är så otroligt tacksam över att ha fått träffa så många, verkligen underbart! Tyvärr har jag bara bilder från middan med tjejerna i måndags:






Nu är det bara morgondagen kvar av min tid här i Umeå, resten av tiden spenderar jag med lite lugn och ro på landet hos mor min. SKÖNT är ordet!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: MYMiC

    Åhh saknar dig redan Samira, kom hem igen xD

    2010-10-26 @ 18:16:53
    URL: http://mymic.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0