Rrrrarrrraarrrrra

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blev just råspeedad!!
Jag ska börja TEATER - IKVÄLL!
Drömmar som slår in säger jag bara
:D
Jag visste visste visste det, jag skulle börja!!!

Kruxet är nu bara: vad ska jag sluta, tae qwondo eller dans? Måste fundera ordenltigt...

Fick igen spanskan idag. Vg, 85% rätt. Ville ha mvg men då krävdes 95%... Tur det kommer fler prov.

Måste fixa cykeln! Blev tungt imorse när jag skulle till skolanutan luft i bakdäcket >.<



Tog också ett svårt beslut igår...
Lättaste vägen
Tömde nästan hela garderoben, packade ner allt och for till pappa.
Känns skönt faktiskt.
Kunna slappna av, veta hur allt fungerar, känna sig säker
Var helt enkelt inte redo för att flytta hem till någon annans föräldrar hux flux.
Så nu bor jag alltså på fel sida älven.
Men det är inte slut, vi kommer ses i skolan ovh även teatern
Kommer ändå sakna stunderna man tagit för givet.
Att stressa tillsammans på morgonen, cykla hem tillsammans, prata varje dag.
Ska bygga upp självförtroendet igen.

Flyttar tillbaka när jag är redo.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    NEJ VAD ROLIGT! Hehe då fick du ju bönesvar kan man säga, du ville ju börja med nått i höst och så.
    Om jag va du skulle jag nog sluta dans, men de är ju jag.

    Hur känns de då? alltså att bo hemma hos din pappa?

    2007-10-15 @ 17:38:34
    URL: http://emhelie.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0