LÄGG DIG I TID!

Psykologi är intressant.  Lite FÖR intressant när man av misstag sitter helt uppslukad av läroboken till ett!
Att man sedan ska upp 05.50 gör inte saken märkvärdigt mycket bättre. Men jag klagar inte. Lite trött bara... Lite borta bara. Lite 'hihi' som en klasskompis uttryckte det...

Skönt var det att komma hem iallafall. Ja tänka sig... Trollet har börjat acklimatisera sig coh tycker att stan känns som hemma numera... Lite hemskt på sätt och vis. Men det underlättar en del, i synnerhet som det inte vore så mycket att göra åt saken annars om man otrivdes.
Var också skönt att se pojken. Tur han inte gått och blivit nån göteborgare över helgen, för tacka vet ja om han pratat göteborska när vi setts!

 Lite pan pizza på papis resturang hann vi med efter skolan, dock utan en närvarande papi.
Måste prata om handledarutbildningen som aldirg tycks bli av. För inte är det många trafikskolor som kan erbjuda kurser mellan två och fyra. De vet ju lika väl som jag att folk jobbar och går skola den tiden. Så så är det. Mörkt. Ingen övningskörning här inte. Du får nöja dig med cykel. *suck*

På torsdag är det temadag, IGEN. Tycker inte om sånt. Är onödigt. Men alla andra tycker ju det är så fruktansvärt kul att missa en skoldag. Sen sitta hemma med allt istället. Värt?
Tur samhällsredovisningen skjuts iallafall. Trodde det var evigheter tills den skulle va klar. Men skolarbetena tycker inte som jag. Dom vill komma snabbare och ha kortare deadlines. Nä usch. Ska nog göra bort lite nu. Sen baka till VI-timmen.

Bestämde mig idag.
Uppsala vecka 44 med Emelie och Sarrrah!
Ska nog bli kul^^
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    GEEHEHEH vi måste bara boka biljetter :)
    Jag ska göra det. Snart.

    2007-09-26 @ 22:03:59
    URL: http://emhelie.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0