Summering helgen

Fre:
Följde med Nico och Ulf för att ta en promenad med Eira. Hihi söt klunsen! Tokstollen skulle bestämt lorta ner sig i ALLA vattenpölar vi passerade haha! Lägger upp bild när jag är hemma :)

 



På kvällen mötte jag upp Peter, Anders och Mari på stan. Det visade sig att dom hade gängat sig med en trollkarl! Fick se några korttrix och han var duktig, har aldrig sett liknande! Kände mig som en unge när jag häpet stirrade på hans trix haha.
Därefter for vi på Pipes och bara snackade och hade det trevligt.
Mitt i allt fick Peter sms av Frida: "Kan du ringa mig? Jag går ensam hem :(" Efter flera samtal utan svar blir vi oroliga och beger oss ut på Frida-jakt. Blev som ett litet äventyr där vi susade fram på min lilla vespa i mörkret och regnet (hade dessutom inte skjutsat någon på ca 2 år så var lite nervös haha). Tillslut kom hade vi kört hela vägen hem till Fridas lägenhet utan skymten av henne. Då ser vi henne stå där på parkeringen - pratandes i telefon! Tur inget hade hänt iaf. Stannade kvar på efterfesten ett tag (var dock inte mycket till fest men) sen bar det av hem.

Lör:
Avskedskväll med klassen hos Filip (som ska bo i Österrike 1 år). Blev pizza, flum, flum och prat. Fick bl.a. en fin film på Pedram som dansar loss haha XD
Träffade också Peter en snabbis utanför TC, sen fastnade jag med Pontus och hans kompis innan jag slutligen for tillbaka 2 timmar senare, sa hej då, träffade Peter igen och tackade nej till efterfest (olikt mig att tacka nej) och for hem.


Toaletten was the place to be (och nej det är inte så hemskt som det ser ut att va)


Sön:
Tog det lugnt hemma. Följde med Sandra på Träna och testade 45 min spinning! Jobbigt säger jag, men kände mig nöjd efteråt. Ska lägga upp träningsschema nu!

Övrigt: Hittade fina bilder från religionen förra veckan haha

Jag och Viccy ägnade oss åt meditation ;)

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Jens

    Du kör väll inte vespa onykter ? ;p

    2009-08-31 @ 15:53:42
    URL: http://kizzm0.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0