Nervositet

Usch tycker verkligen inte om nervositeten som drabbat mig. Några dagar kvar nu.
Har börjat fundera... Hur kommer jag att klara den mentala biten?
Hur kommer jag att reagera om det kommer fram ett tiggande barn när vi är i Nairobi och jag vet att jag inte kan ge åt alla? Hur kommer jag att reagera om jag ser en leprasjuk människa med en förtvinad arm? Hur kommer jag att stå ut med att ha ett hål i marken som toalett?
Fast allra oroligast är jag över resan dit. Alla flyg. Är livrädd att jag ska ha glömt något värdepapper. Sen sitter man fast i Istanbuls flygplats. Kul.
Aja.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Lilla My

    Fastnar du i Istanbul så kan jag mer än gärna komma förbi och så kan vi träffa mina homies ahhahha!!

    Skämt åsido, jag tror att allting kommer att gå bra, hade själv oroat mig mest för alla plan. Det är så mycket tider, papper m.m att hålla reda på. Men du kommer kirra det hur bra som helst ;)



    Håller just nu på att rensa ut min garderob :D

    2009-12-13 @ 12:09:02
    URL: http://ameblo.jp/mypsilon/
    Postat av: sandra

    åhhh gumman allt kommer att gå asbra :D

    2009-12-13 @ 23:05:29
    URL: http://pahlm.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0