Sneak peak

Halla igen!
Veckorna gar jattefort nu, forstar inte vart dagarna tar vagen! Kanns som man inte gor nat, samtidigt som dagarna anda lyckas bli fyllda med pre-school, cricketmatcher, promenader, ris, chai och en och annan lugn stund med... mmm marabou...
Hinner tyvarr inte slanga ihop en bildbomb som jag tankt, men en liten sneak peak hinner jag bju pa i alla fall:








  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Din alldeles egna rumskamrat EMELIEEE

    SAMIRA SAMIRA SAMIRA MIN UNDERBARA OCH FINA!

    Hej min fina van! Du ska veta, igarkvall lag jag och tankte pa dig sa lange och det slog mig sa hart att jag verkligen saknar dig min lilla kraka och rumssyster!



    Jag blir sa glad over att se bilderna pa dig! Hur har du det? Trivs du? Vill du hem eller vill du stanna?

    Jag langtar sa mycket tills nar vi ses igen och far PRATA PRATA PRATA!

    STOR STOR KRAM PA DIG! Jag saknar dig verkligen.

    2011-04-06 @ 11:44:54
    Postat av: store E

    ser ut som att du har det jävligt kasst där borta :/ stackare..

    hoppas du får komma hem till fina vita svala sverige :)

    2011-04-07 @ 16:12:20
    Postat av: kristina

    wow, längtar sååå efter att få höra allt du varit med om! ta hand om dig! kramar!!! (och saknar dig massor!)

    2011-04-09 @ 13:52:03
    URL: http://melodyofyou.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0