Africa flashback

Efter över 2 timmars slit så har jag äntligen överfört alla bilder från Kenya. Eftersom det inte gick att överföra alla på en gång var jag tvungen att ladda ner dom en och en. Det gjorde gott för mitt tålamod kan jag säga. För er som inte vet det så fick jag aldrig med mig några bilder från resan, då det visade sig att den analoga kameran som jag använt inte fungerat. Därför har jag fått bilderna från de amerikanska killarna som var med.
Här kommer ett urplock:


Gröna underbara vägar. Om man kände till
omgivningarna bra kunde man hitta så här stora solrosor.


Barnen var bra mycket modigare än mig som liten.
Begriper fortfarande inte hur de lyckades klättra upp dit?




Ni anar inte glädjen över att få äta spagetti och köttfärssås efter två veckor med bara ris och bönor. Det roliga var att barnen inte ens tyckte om det (?!) särskilt mycket haha! Men jag antar att man skulle ha tyckt likadant om man aldrig smakat spagetti förut. Det är ju trots allt lite halvläskig konsistens, och de liknar mest långa maskar där dom hänger och sladdrar på gaffeln. 



Magiskt. I Afrika är månen gladare.



Vi fick chansen att göra flera besök hos olika familjer i området.
En annan värld, det är vad det var.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: mymic

    Verkligen hur häftigt som helst. Tror att du helt klart kan åka tillbaka till Afrika bara du vill det (: just make it happen! (:



    Kramar <3

    2011-12-27 @ 01:41:46
    URL: http://mymic.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0