Dags för time out

I morgon ska jag fira min födelsedag - igen. Det känns faktiskt lite lyxigt att få fira min födelsedag två gånger. Nånting ska man ju få för att man lever med "två" familjer hehe. Har laddat med passionsfrukts-cheesecake. Självklart blev den inte alls lika jämn och fin som på bilden, men sen var det också första gången jag gjorde cheesecake - så det så. Hoppas den blir god i alla fall!

Som om inte det vore nog med födelsedagsfirande så ska jag dessutom på semester hela nästa vecka! Och inte vart som helst: jag ska till GÄLLIVARE! "Ehh, kallar du det semester...?" kanske ni tänker. Absolut! För när man ska få träffa världens bästa reseteam med världens goaste människor - då är det semester. Sen är jag faktiskt ruggigt taggad på att få åka första åket med brädan för i vinter!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Maja | Ssuperfoto

    Ha en fortsatt bra Lördag ♥

    2012-02-25 @ 13:17:56
    URL: http://ssuperfoto.blogg.se/
    Postat av: Maja | Ssuperfoto

    svar; Nej har aldrig tänkt på det innan! Men just nu sparar jag till långt ;)

    2012-02-25 @ 13:41:06
    URL: http://ssuperfoto.blogg.se/
    Postat av: Natasha

    Sv; Åh, tackar! Min pappa bor i Skottland! Ganska tur för mig som får besöka det där fina landet så ofta.

    2012-02-25 @ 19:46:57
    URL: http://teenagebattlefield.devote.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0