Mycket nytt

Ursäkta för mitt extremt dåliga bloggande (som om jag bloggade regelbundet i vanliga fall).
Började jobba i måndags och har inte riktigt haft tid och ork över för bloggandet. Är mycket nytt så här i startfasen. Tänkte dock snart berätta lite om vad det är för jobb jag fått - det är faktiskt helt fantastikt! - och vad jag gör. Men inte nu, för nu är det alldeles för sent för en morgontrött sengångare som ska upp i tid imorn!

Mosch!




PS! Blev förresten antagen till Finskan! Tjiho! Så nu finns det ingen återvändo.
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: vic

    MEN VA. nu fattar jag inget?! och SORRY, jag har nästan inte sett en enda kommentar du någonsin skickat till mig på bloggen, SKUMT! och synd ;/ måste klicka lite då och då på "arkiv" och sedan "kommentarer" för att få vetskap om att jag fått några!



    men det var inte det jag menade att berätta när jag skrev: "MEN VA" . utan, finska? why? och vad jobbar du med? vad jag ligger efteeer! ;/ jaaa, det är så härligt att få komma hem igen=) är jätte taggad!

    2012-01-19 @ 06:15:32
    URL: http://vicence.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0