Att ge mer än man får

Det finns mycket som fascinerar mig. En sådan sak är människor som ger mer än de får. Jag tycker det är så vackert varje gång jag får träffa en sån person. Personer som inte är de som syns mest eller får mest uppskattning, men som trots det själva visar så otroligt mycket kärlek och uppskattning till människorna runt omkring sig. Som får en droppe kärlek, men öser ett regn av kärlek i gengäld. Varifrån de får kärleken som de tycks uppbåda ur tomma intet förblir ett mysterium för mig, men jag tänker att det måste vara från Han som är själva kärlekens källa. Hur som helst är det vackert. 
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0