Blixtar och dunder slut på bensin!

Var hos emelie igår

Såg film och åt popcorn + oboy hos Elin. Första filmen var jobbig så vi bytte efter halva. Blev "Hitch" Skrattade mer nu än första gången jag såg den! :S

Hihi också var det ju DEN MAGISKA LUCKAN I VÄGGEN! Emelie var så nyfiken på den eftersom hon drömt om den, så vi tog en bunt med nycklar för att få upp den och se vad som kunde tänkas dölja sig bakom denna mystiska lucka. Jag tog rätt nyckel direkt. JAg vred om den. Där bakom dolde sig.... ISOLERING HAHA Emelies min av besvikelse var obetalbar! XD
 image6

Körde till tegsnäset på natten för att tanka.
Var lite mysigt att köra där i natten när allt var mörkt...
Var farligt, *emelie försöker fälla upp mitt visir* --> hela hjälmen åker nästan med!
Självklart tog dom inte sedel där så vi körde hem igen, mätaren visade på nästan tom. Hur ska vi nu göra? Sova. Somnade snabbt för en gångs skull.

Nästa dag skulle Emelies pappa tanka åt mig med kort så betala jag igen sen.
MEN... Blixten hade slagit ner så det gick ju inte att tanka! Är inte det lite typiskt min otur??? (ni kommer snart att märka att jag är något av en otursfågel) Löste sig iaf, Elin hade en dunk som jag fick då^^

Sen såg vi nån konstig film med en man som var desperat efter en surrigatmamma

Regnade när jag körde hem. Regnet kändes som hagel! Det märkliga var att regndropparna kom INNANFÖR visiret. Sen rann det ner, genom min tjocktröja, vanliga tröja och blötte slutligen ner linnet. Kalllllt!

Fick sandaler som lovat av mamma idag, dyra. Blir bra till Malta. Kan inte fatta att jag ska dit på måndag!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Emelie

    Hahaha. Det var en bra dag/natt.

    2007-07-19 @ 12:49:42
    Postat av: Anonym

    Åh jag minns det där! Vad härligt med sommar.

    2008-03-08 @ 14:20:32
    URL: http://emhelie.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0