Bomber

Hade en så konstig dröm i natt...
Jag drömde att jag var i Iran och att Iran styrdes av Al Qaida. Jag tror att jag var volontärarbetare. Jag gick i en gränd. Rätt som det var flydde alla in i sina bilar - bomber var påväg att släppas. Alla försökte köra ut på den trånga gatan. Det gjorde så ont i mig när jag upplevde hur folket led. Och det kändes så verkligt också, jag tänkte t.o.m. "vad verklig den här känslan känns". Senare i drömmen var jag med en liten flicka. Sen minns jag inte så värst mycket mer... Men det var så varkligt. Känslan av medlidande och att tycka synd om folket...

Ajja
Igår var jag hemma. Febern hade inte riktigt släppt så jag tog det mest lugnt. Dock sov jag inte lika mycket som dagen innan (då sov jag från 15.30-18.00, vilade resten av tiden och gick isäng runt 23). Vilade mest. Plockade undan en del grejer ur mitt rum. Vilade lite till. Såg gladiator. Hade somnat om det inte vore för killen min som såg till att jag var vaken och såg allt. Därefter skrev jag på historian. Gick inte alls bra. Var så trött och skallen kändes täppt. Hade svårt att fokusera tankarna och få allt att bli något. Blev som mest mos. Antar att man blir så om man är sjuk. Så jag har inte gjort historien. Den skulle vara inne idag. Misslyckad.

Annars har det varit bra idag. Slappt. Ligger en lektion före i matten (!) *stolt* Spanskan var lätt, hade vikarie. Historian hade vi också vikarie i, tog lunch när lärarn gjorde det hehe + att vi fick sluta tidigare. Bara engelska kvar. Vi ska tydligen ha två test, sen slutar vi! Skönt.
Ska till mamma idag. Jesper kommer också. Blir nog bra (bortsett från att jag måste plugga). Var tre veckor sen sist jag var hemma i Hällnäs. Längtar nu!
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Men du!!!!!! Jag drömde också att dom släppte bomber för någon natt sen! Läskigt

    2007-11-09 @ 15:42:37
    URL: http://emhelie.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0