Konstig natt...

Den här natten har varit konstig på nåt sätt.

Låg i sängen rätt länge. När jag tittade på väckarklockan vaqr klockan 04.06! Låg vaken ett tag till.
Började drömma. Var en jobbig dröm. Drömde att jag var jagad. I drömmen ville de döda mig så jag var tvungen att spela död och blunda så de inte dödade mig på riktigt. Sen lyckades jag fly. Skulle simma under vattnet så de inte såg mig. Var så jobbigt. Var stressad och rädd hela tiden. När jag vaknade kände jag hjärtat bulta i öronen. Och imorse när jag vaknade var armen bortdomnad...
Börjar känna mig stressad av skolan... Nu fick vi NK-läxa också... usch. måste börja med historian...

Fick igen matteproven idag. Jag fick vg. Gjorde en riktig tabbe så jag hade kunnat göra bättre... slapp lektion ändå. Lyssna på när lärarn förklarar svaren. Kan inte alla lektioner vara så?
  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Usch vad jobbigt det lät.
    Vg är ju bra. Det har jag aldrig fått på ett matteprov haha!
    Jag ber för dig ska du veta :)

    2007-11-07 @ 19:30:17
    URL: http://emhelie.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0