KRÅKA SNOR ATJO HICK

Ja jag känner mig aningen... igentäppt. Är liksom en propp i skallen.
Var glad att se klasskompisarna igen. Var taggad! Satt och skrattade åt mig själv - lät som en kråka hehe

Har suttit med historian i 3 timmar nu. Vad har jag åstadkommit? INGET. Jo lite stödord. Inget mer. Lyckades inte reflektera och hålla på. Jobbigt. Vill inte. Får hoppas att förkylningen gå röver. Tänka lite optimistiskt.

Pratade med mamma i telefon också.
Hon var lite arg för att jag inte ringt och sagt vilken tid bussen till Uppsala gått. Spelade väl ingen roll tyckte jag, hon bor ju borta i Hällnäs, var ju Siv som skjutsade mig som skulle veta.
Ajja var skönt att prata med henne hur som helst.

Ska hem till Hällnäs i helgen. Nina (min vuxna kusin) och Ahmad (hennes man) ska komma då. Fick också veta att Sam och Sandra (deras barn) varit uppe på lovet. Och jag missade det. Jag som inte sett dom på ett år. Typiskt. Men dom kanske kommer i jul så ^^

Oj snuva!!
Aj nacken gör ont. Tur man inte jobbar på kontor. Aldrig!

Bok imorn, jippi! ^^

Ska duscha nu. Hoppas vattnet hunnit bli varmt nu. Annars får jag bada i en isvak hehe

G-g-g var KALLT! Håll tummarna att jag inte får feber nu också. God natt!

  • bloglovin
  • bloglovin
  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0